«کاری باش» مسابقه ای جذاب برای آموزش کارآفرینی به نوجوانان | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

«کاری باش» مسابقه ای جذاب برای آموزش کارآفرینی به نوجوانان

  • سه شنبه 16 آذر 1400 00:55
  • شناسه 78460
«کاری باش» مسابقه ای جذاب برای آموزش کارآفرینی به نوجوانان

شبکه تلویزیونی ایران کالا در حال تولید مسابقه ای جذاب با عنوان «کاری باش» است که هدف آن آموزش کارآفرینی به گروه سنی نوجوانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا  رضا حبیبی کارگردان هنری برنامه «کاری باش» در این خصوص اظهار داشت: این برنامه یک مسابقه تلویزیونی است که آیتم های مختلف، متنوع و جذابی دارد. مخاطب هدف این برنامه گروه سنی نوجوان بوده و محتوای آن حمایت از تولید و کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: این مسابقه که به تهیه کنندگی آقای مهدی باقری منفرد تولید می شود، از دو بخش تشکیل شده است. در بخش استودیویی این برنامه، دانش آموزان هنرستان ها از سراسر کشور حضور خواهند یافت و هنرها و فعالیت های اقتصادی خودشان که منجر به تولید و کسب درآمد است را به نمایش خواهند گذاشت.

حبیبی افزود: بخش دیگر این برنامه آیتمی طنز و جذاب است که در آن از عروسک استفاده می شود. در این آیتم برای اولین بار از عروسک Top table استفاده شده است. به گونه ای که عروسک ها به صورت تمام قد در برنامه حضور خواهند یافت.

کارگردان برنامه «کاری باش» تاکید کرد: هدف اصلی این مسابقه ارائه آموزش و آگاهی به نوجوانان درباره روش راه اندازی کسب و کار، تولید و کسب درآمد است. نوجوانانی که از هنرستان ها در این برنامه حضور می یابند، ایده های خود را در قالب ایجاد یک کارگاه کوچک عملی کرده و با کمک گروه های دانش بنیان کسب و کار خود را توسعه می دهند.

وی در پایان گفت: کارکرد اصلی این برنامه در ابتدا آموزشی است و اما با تولید آیتم های جذاب، کارکرد سرگرمی و اطلاع رسانی نیز خواهد داشت.

گفتنی است مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه که برای عقد قرارداد تولید سریال مشارکتی در شبکه ایران کالا حضور یافته بود از پشت صحنه این برنامه بازدید و با تهیه کننده برنامه آقای مهدی باقری منفرد و سایر عوامل برنامه گفتگو کرد.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «اخبار برنامه ها»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها