تجربه موفق کاربران، رمز موفقیت بازاریابی دیجیتال | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

تجربه موفق کاربران، رمز موفقیت بازاریابی دیجیتال

  • شنبه 10 اسفند 1398 12:13
  • شناسه 41756
تجربه موفق کاربران، رمز موفقیت بازاریابی دیجیتال

مهریزدان کارشناس حوزه کسب کار در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: در کسب و کار دیجیتال باید دغدغه ی مخاطبان را شناسایی و تجربه ای موفق در ذهن آنها خلق کنیم این مهمترین رمز موفقیت یک کسب و کار دیجیتال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا  آقای مهریزدان کارشناس حوزه کسب و کار با حضور در استدیوی شبکه ایران کالا و در گفت و گو با تحریریه اقتصادی این شبکه به موضوع کسب و کارهای دیجیتال پرداخت.

مهریزدان گفت: بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از روش های هوشمندانه برای دستیابی به منابع و فرصت های بازار در فضای مجازی.

وی افزود: در کسب و کار دیجیتال باید دغدغه ی مخاطبان را شناسایی و تجربه ای موفق در ذهن آنها خلق کنیم این مهمترین رمز موفقیت یک کسب و کار دیجیتال است.

 

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های این کارشناس حوزه کسب و کار و مراحل بازاریابی دیجیتال را در فایل ویدئویی پیوست برنامه مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «اشتغال و بیکاری»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها