رواج کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

رواج کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا

  • پنجشنبه 03 مهر 1399 15:36
  • شناسه 45827
رواج کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا

کارشناس کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با ایران کالا از مزایا و چالش‌های کسب و کارها در دوران پساکرونا گفت.

کلاته کارشناس کسب و کارهای اینترنتی گفت در دوران کرونا، کسب و کارهای اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت.

کلاته گفت کسب و کارهایی که خودشان را برای چنین شرایطی آماده نکرده بودند یا نتوانستند خودشان را با شرایط جدید وفق دهند، در این شرایط زیان دیدند. کلاته افزود در پساکرونا، ظرفیت های جدیدی پیش روی کسب و کارها قرار گرفت.

کارشناس کسب و کارهای اینترنتی گفت بازاریابی دیجیتال کاری تخصصی است و کسب و کارها برای موفقیت نیازمند آموزش و عرضه صحیح محصولات‌شان در فضای مجازی هستند.

کلاته گفت بازاریابی کاری تخصصی است و شاید بهتر باشد تولید کننده تولید با کیفیت را در دستور کار قرار دهد و توزیع کننده و بازاریاب تخصص‌شان را برای فروش حرفه‌ای به کار گیرند.

کارشناس کسب و کارهای اینترنتی در حال حاضر اینستاگرام فضای خوبی در اختیار کسب و کارها قرار داده و یک بازاریاب حرفه‌ای در اینستاگرام براحتی می‌تواند مشتریان را در زمانی کوتاه و بدون هزینه پیدا کند.

کلاته گفت فرمول ثروت این است: ارائه ارزش + معرفی محصول * استمرار. کارشناس کسب و کارهای اینترنتی افزود در شبکه‌های اجتماعی این ظرفیت فراهم شده تا در کنار انتقال ارزش، محصولات معرفی شدند و با استمرار این کار تولید ثروت شود.

 

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «بازار»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها