جدیت در برخورد با تخلف فروشگاه‌های زنجیره ‌ای | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

جدیت در برخورد با تخلف فروشگاه‌های زنجیره ‌ای

  • شنبه 28 فروردین 1400 22:58
  • شناسه 62326
جدیت در برخورد با تخلف فروشگاه‌های زنجیره ‌ای

تابش گفت: تخلف در یک واحد‌ از فروشگاه های زنجیره ای به معنای بروز تخلف در تمام شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که آن را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا، عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره ممنوعیت سایر دستگاه‌های نظارتی در ورود به حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: با توجه به این که فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت شبکه‌ای مدیریت شده و به صورت تک واحدی تعیین قیمت نمی‌کنند؛ هر گونه تخلفی در هر یک از این واحد‌ها صورت بگیرد می‌تواند به معنای بروز تخلف در تمام شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشد.

تابش با تاکید بر این که سازمان حمایت نمی‌تواند برای سایر دستگاه‌ها تعیین تکلیف کند تصریح کرد: ما از همکارانمان در استان‌های مختلف تقاضا کردیم تا در صورت بروز تخلف، به ما اطلاع دهند تا ما این تخلف را از طریق دفتر مرکزی پیگیری کنیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تصریح کرد: تخلفی که در یکی از استان‌ها و در حدود ۱۰۰ هزار تومان صورت می‌گیرد می‌تواند در سطح کشور میلیارد‌ها تومان باشد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ساختار متفاوتی که دارند باید به صورت متفاوت بررسی شوند.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «بازار»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها