لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت

  • دوشنبه 22 مهر 1398 17:44
  • شناسه 39814
لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت در دیدار با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا شاهرخ رامزی در مراسم امضاء تفاهم نامه میان سازمان بیمه سلامت و سازمان صداو سیما گفت:  بیمه سلامت یکی از دستاوردهای نظام دربحث خدمت رسانی است، بیش از 40 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بیمه سلامت یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر پایه درخدمت رسانی به 34 میلیون قشر محروم درسراسرکشور است.

وی افزود: برای آشنایی و آگاه سازی مردم از خدمات نظام و دولت دربخش سلامت به ویژه ارایه خدمات درسازمان بیمه سلامت باید از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی استفاده کرد، رسانه ملی به عنوان بزرگترین مجموعه دانشگاهی و جامعه انسان ساز نقش مهمی در آشنایی مردم از خدمات دولت درحوزه سلامت دارد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه ملی به دلیل ارتباط گسترده با تمام اقشار جامعه  نقش مهمی درکاهش نرخ  بیماری ها، ارتقا فرهنگ زندگی، بهبود روش زیستن و افزایش نشاط اجتماعی دارد، خوشبختانه سازمان صدا و سیما دراین بخش اقدامات مناسبی انجام داده وامیدواریم تعامل میان بخش سلامت کشور با رسانه ملی درکاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نقش موثری ایفا کند.

 رامزی تاکید کرد: بیمه سلامت با 5 هزار پرسنل درسراسر کشور و قرارداد با 44 هزار مجموعه خدمت رسان ، 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد، لذا امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه بتوان دربرداشتن گام های موثر درآشنایی با خدمات بیمه سلامت حرکت کرد.

صداوسيما با فرهنگ سازى مى تواند از هدررفت منابع جلوگيرى كند.

معاون سرمايه انسانى و منابع مالى صداوسيما هم در ادامه گفت: مردم سالارى و رضايت مردم جزو وظايف اصلى رسانه ملى است و استفاده نابجا و زياد از دارو به دليل عدم آگاهى است.

شهريارى افزود: صداوسيما با فرهنگ سازى مى تواند از هدررفت منابع جلوگيرى كند.

او گفت: امضاى اين تفاهم نامه به كاهش هزينه ها در بخش درمان كمك شايانى مى كند.

شهريارى افزود: با آگاهى رسانى و تبليغات در رسانه ملى شاهد پيشرفت هاى زيادى دربخش هاى مختلف هستيم و در بخش بهداشت و درمان هم اين اتفاق خواهد افتاد.

کم کردن هزینه ها با تفاهم نامه بين صداوسيما و سازمان توسعه سلامت 

رئيس سازمان بيمه سلامت هم در ادامه اين مراسم گفت: توسعه نظام بيمه اى كشور يكى از سياست هاى موردتاكيد مقام معظم رهبرى است و توسعه كيفى و كمى نظام بيمه اى كشور با رويكردهاى همگانى كردن بيمه پايه درمان و حمايت هاى بيمه اى امكان پذير خواهد بود

موهبتى افزود: رويكرد وزارت بهداشت پاسخگويى به مردم است  و رسانه ملى در اين زمينه مى تواند به خوبى ايفاى نقش كند.

او گفت: تفاهم نامه پنج ساله اى بين صداوسيما و سازمان توسعه سلامت ايران امضا شد كه در راستاى كم كردن هزينه هاست.

انتهای پیام/ 

مطالب بیشتر از «خبر تاپ»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

  • نمایشگاه آسانسور:گروه مهندسی بازرگانی هیدرولیفت (سایت)

    نما و نمایشگاه

    نمایشگاه آسانسور:گروه مهندسی بازرگانی هیدرولیفت (سایت) (144)

    تولیدکننده آسانسورهای هیدرولیک و نیرو محرکه اصلی آسانسور و سایر متعلقات

  • شرکت تولیدی پوشاک نانو مهیار زنجان

    پیشران 9

    شرکت تولیدی پوشاک نانو مهیار زنجان (3)

    شرکت تولیدی صادراتی پوشاک مهیار، سال 1366 با تولید جوراب، قدم به عرصه تولید نهاد. این شرکت اولین تولید کننده جوراب آنتی باکتریال در ایران می باشد که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره، اقدام به تولید جوراب با خاصیت ضد میکروب و ضد بو نموده است.

  • نمایشگاه آسانسور:شرکت ایمن موتور فرش باف(سایت)
  • شرکت تولیدی پوشاک نانو مهیار زنجان

    پیشران 9

    شرکت تولیدی پوشاک نانو مهیار زنجان (3)

    شرکت تولیدی صادراتی پوشاک مهیار، سال 1366 با تولید جوراب، قدم به عرصه تولید نهاد. مدیریت این شرکت طی سالهای متمادی با عبور از چالشهای متعدد، روز به روز به میزان تولید خود افزود و محصولات خود را علاوه بر جوراب، به دستکش و زیرپوش نیز گسترش داد. این شرکت اولین تولید کننده جوراب آنتی باکتریال در ایران می باشد که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره، اقدام به تولید جوراب با خاصیت ضد میکروب و ضد بو نموده است.

  • موج بافی ( اصلاح تایتل )

    تعادل

    موج بافی ( اصلاح تایتل ) (1)

    موج بافی موج پارچه ایست دستبافت که از پشم گوسفند بافته می شود و از رنگهای متعدد و شاد برخوردار است. در قدیم از موج به عنوان رختخواب پیچ ، پتو ، پشتی ، رویه کرسی ، سجاده و گاه برای چادر عشایر استفاده می شده است. از موج در ماه های سرد به عنوان رو انداز و قدیمترها به عنوان پوشش تزئیینی روی کرسی ها می انداختند. نقوش تزئیینی موج دارای ویژگی های مشابهی است و در محدوده خاصی سیر می کند. طرح های موج که از اصالت و خصوصیات محلی و بومی برخوردار هستند عبارتند از پر طاووس ، چهارخانه، سیاه و سفید، تخت قرمز ، گل، کله کبکی ، شانه ، گنجیشک ، پروانه، بزکوهی ، درخت و ماهی ، ترنج و برگ بیدی.

آخرین خبرها