تخفیف ویژه شبکه ایران‌کالا به کالاهای ایرانی/ راه‌اندازی شاپینگ آن‌لاین | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

تخفیف ویژه شبکه ایران‌کالا به کالاهای ایرانی/ راه‌اندازی شاپینگ آن‌لاین

  • یکشنبه 10 آذر 1398 10:57
  • شناسه 40309
تخفیف ویژه شبکه ایران‌کالا به کالاهای ایرانی/ راه‌اندازی شاپینگ آن‌لاین

مدیر شبکه ایران‌کالا از ارائه تخفیف ویژه به تولیدکنندگان ایرانی در این شبکه تلویزیونی خبر داد.

«اردشیر زابلی زاده» مدیر شبکه ایران کالا، در نشست خبری که با حضور یدالله سیفی قائم مقام شبکه و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد، در سخنانی گفت: پس از دیداری که هفته گذشته تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب داشتند، به این نتیجه رسیدیم که جا دارد شبکه ایران کالا با توجه به اینکه از سال 96 با ایده آقای علی عسکری و در راستای اقتصاد مقاومتی راه انداری شد، لازم است که نشست خبری داشته باشیم و درباره عملکرد این شبکه و امکانات و تسهیلاتی که برای بنگاه‌های کوچک و متوسط با رویکرد تبلیغی در نظر گرفته‌ایم، داشته باشیم. 

وی ادامه داد: ما یکسری برنامه جدید هم در حوزه کسب و کار و کارآفرینی و حوزه‌های دانش بنیان و اقتصاد کسب و کار و گردشگری داریم. شبکه ایران کالا یک شبکه جوان و در حال تجربه است و هر روز روی موضوع تازه‌ای در حوزه کسب و کار فعالیت می‌کند. از سال 96 تا به حال نیز فقط فیلم و سریال پخش نمی‌کنیم و در اکثر ژانرهای تلویزیونی برنامه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شبکه ایران کالا از زمان راه اندازی علی رغم فشار بالای اقتصادی سازمان صداوسیما به صورت رایگان به تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌کرد و به تازگی سود اندکی دریافت می‌کند، تصریح کرد: اما پس از دیدار تولیدکنندگان با مقام معظم رهبری تصمیم گرفتیم تخفیف بیشتری به تولیدکنندگان کالاهای ایرانی ارائه بدهیم و بتوانیم در این شرایط سخت کمکی به آنها بکنیم.

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/09/05/13980905000879_Test_PhotoN.jpg

زابلی‌زاده همچنین از راه‌اندازی بخش خرید آنلاین در شبکه ایران کالا خبر داد و گفت: همچنین یکی دیگر از اقداماتی که در نظر گرفته‌ایم راه اندازی فروش مستقیم کالا و شاپینگ آن لاین است که در طی مراحل قانونی است و برای اولین بار در رسانه‌های ما اتفاق می‌افتد. از این طریق افراد به معرفی کالاهای خود می‌پردازند و مخاطب با آشنایی با این کالا اقدام به خرید آن می‌کند.

مدیر شبکه ایران کالا در ادامه این نشست به اهم اقدامات شبکه تلویزیونی ایران کالا اشاره کرد و عنوان داشت: برگزاری ۲ نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی در ابتدا و انتهای سال ۱۳۹۷، برگزاری نشست با روسای اصناف حوزه پوشاک در آستانه بازگشایی مدارس، نیمه سال ۱۳۹۷،  حامی رسانه ای مسابقه طراحی لباس ایرانی با مشارکت دانشکده فنی حرفه‌ای دانشگاه شریعتی تهران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در بهمن ماه ۹۸  با حضور بیش از ۲۰۰ تولید کننده برتر پوشاک کودک و نوجوان، طراحی پوشاک کودک و نوجوان در رده‌های سنی ۳ الی ۱۰ سال، کشف استعدادهای طراحان پوشاک کودک، بی‌نیاز شدن از طرح ها و مدل‌های خارجی ، هیئت داوران از خبرگان و بزرگان عرصه تولید پوشاک کودک و نوجوان و اهدای جوایز به سه طرح برگزیده از جمله کارهایی است که تا به حال انجام داده‌‌ایم.

وی تاکید کرد: همچنین راه اندازی مسابقه بزرگ ایرونی جات، با اجرای سام نوری جهت معرفی نشان‌های تجاری، با حضور پرسنل واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع(معرفی کامل آن نشان تجاری و بیان ویژگی های محصولات ارائه شده)،هم اکنون 230  قلم کالای ایرانی تحویل برندگان مسابقه شده است، پخش برنامه سازدهنی، با موضوع زندگی نامه تولیدکنندگان موفقی که از صفر شروع کرده و به موفقیت و صادرات رسیده‌اند. پخش برنامه زنده بارکد با موضوع معرفی نشان‌های تجاری ایرانی، راه اندازی سایت فروش کالا و راه اندازی برنامه تلویزیونی فروش مستقیم کالا نیز از جمله برنامه‌ریزی‌های دیگر ماست که تا به حال انجام شده است.

زابلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حمایت از مصرف کننده به عنوان یکی از شعارهای شبکه ایران کالا اشاره کرد و اظهارداشت: راه اندازی برنامه زنده تحریریه اقتصاد و بررسی مسائل روز اقتصادی کشور با حضور کارشناسان اقتصادی، پخش زنده حضور نماینده تعزیرات در بازار و کنترل قیمت‌ها، برنامه زنده نما و نمایشگاه با محوریت معرفی محصولات باکیفیت ایرانی عرضه شده در نمایشگاه‌ها، در سال ۱۳۹۷ با همکاری فرهنگ سرای اشراق، جشنواره انار با نام نارمیلا برگزار شد که تولید کنندگان انار از سراسر کشور حضور داشته و محصولات خود را ارائه کردند. در شب یلدا نیز ۵ ساعت برنامه زنده از این محل به روی آنتن رفت، برنامه کافه تبلیغ با رویکرد نقد در حوزه تبلیغات اینترنت، فضای مجازی، کانون‌های تبلیغاتی، بیلبوردها و  نحوه تبلیغات توسط تولید کنندگان خارجی و معرفی آخرین نوع تبلیغات صحیح در ایران نیز در دستور کار ما قرار دارد.

مدیر شبکه تلویزیونی ایران کالا همچنین به موضوع اشتغال‌زایی اشاره کرد و عنوان داشت: قطعا موضوع اشتغال زایی از جمله موضوعات مهمی است که به آن توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و در همین راستا پخش آگهی استخدام و معرفی فرصت‌های کاریابی و ایجاد اشتغال برای جوانان، دام و معرفی فرصت‌های کاریابی و ایجاد اشتغال برای جوانان با همکاری بنگاه‌های کاریابی، راه‌اندازی برنامه پول کجاست با هدف اشتغال جوانان که تاکنون منجر به جذب حداقل ۱۲۰ نفر توسط کارآفرینان مختلف منجر شده است،  پخش برنامه زنده وقت کار با موضوع معرفی مشاغل ایرانی و پاسخ به پرسش مخاطبان توسط کارآفرین حاضر در برنامه از جمله اقدامات ما بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌توانم به راه‌اندازی بخش آموزش در سایت شبکه با هدف اشتغال‌زایی و ترویج مشاغل خانگی و همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای و ضبط کلاس‌های آموزشی و ضبط و پخش سمینارهای آموزشی و انگیزشی در حوزه استارت آپ ها با حضور اساتید مطرح این حوزه و برگزاری مشترک سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار با مشارکت انجمن مدیریت استراتژیک وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت در برگزاری کارگاههای آموزشی در حوزه مدیریت استراتژیک با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و اعطای مدرک از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و انتشار کتب و مقالات آموزش قوانین و مقررات صادرات به کشورهای مختلف جهان با همکاری سازمان توسعه و تجارت نیز اشاره کنم.

مدیر ایران کالا درباره اقدامات اخیر این شبکه نیز توضیح داد: راه اندازی باشگاه کارآفرینان «ایران نشان»، راه‌اندازی برنامه فرماندهان اقتصادی پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع کارآفرینان نیز از جمله دیگر اقدامات ما در ایران کالا است. ضمن اینکه از ابتدای راه اندازی تا پایان آذرماه 97 تعداد 7 هزار و 933 بنگاه اقتصادی از محل تولیدات شبکه مورد حمایت و تبلیغ رایگان قرار گرفته‌اند که از این تعداد 3 هزار و 21 بنگاه تولیدی و خدماتی در قالب رپورتاژهای آگهی بوده است، 940 نشان تجاری در قالب خبر آگهی، 549 نشان تجاری در قالب برنامه بارکد، 38 نشان تجاری در قالب برنامه پول کجاست، 939 نشان تجاری در قالب تیزر، موشن، ویدئو کلیپ و...، 923 نشان تجاری در قالب ارتباط زنده نمایشگاهی، هزار و 104 نشان تجاری در قالب پنجره بغل نویس، 379 نشان تجاری در قالب برنامه گزارش آگهی و 4- برنامه 30 دقیقه‌ای برابر با هزار و 200 دقیقه در قالب برنامه مستند سازدهنی به روی آنتن رفته است.

وی در پایان گفت: جمعا 7 هزار 933 نشان تجاری که با احتساب تکرار شبکه ایران کالا میانگین روزانه 68 نشان تجاری در حوزه کالا و خدمات داخلی را تبلیغ می کند. 

   انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «خبر تاپ»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها