بازاریابی و تجارت هدف برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادرات | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

بازاریابی و تجارت هدف برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادرات

  • سه شنبه 08 بهمن 1398 21:46
  • شناسه 41122
بازاریابی و تجارت هدف برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادرات

مدیر ستاد ایران اسکپو در گفت و گو با تحریریه اقتصاد با بیان اینکه ما سال گدشته 200 ملیون دلار قرارداد تجاری داشتیم گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صادرات، بازاریابی و تجارت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا مجید تکبیری مدیر ستاد ایران اسکپو و رئیس نمایشگاه توانمندی های صادرات ایران  با حضور در استدیوی شبکه ایران کالا و در گفت و گو با تحریریه اقتصاد با بیان اینکه ما سال گدشته 200 ملیون دلار قرارداد تجاری داشتیم گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه بازاریابی و تجارت است.

تکبیری افزود: امسال دوره چهارم برگزاری این نمایشگاه است که بیش از 40 کشور در 12 گروه کالایی مثل خوردو ، مواد غذایی ، ساختمانی ، وسایل منزل ، فرش و صنایع دستی در آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: اولویت ما در تجارت ، اول کشورهای همسایه و حوزه اوراسیاست.

رئیس نمایشگاه توانمندی هایصادرات ایران گفت:امسال در نمایشگاه ، فضایی فراهم شد که تفاهم نامه ها و عقد قراردادهای تجاری با حضور مشاورین حقوقی بسته شود همچنین این امکان را در هتل های محل اقامت هم فراهم کردیم.

تکبیری با بیان اینکه امسال پیش بینی میکنیم میزان صادرات به اوراسیا بیشتر از 200 ملیون دلار شود افزود: تعامل بین کشورهای تجاری خصوصی طبیعتا پیوند بین دولت مردان کشورها رو هم فراهم میکند.

مدیر ستاد ایران اسکپو گفت : حوزه صادرات با مشکلاتی از قبیل حمل و نقل، قوانین گمرکی، مواجه هستیم که انتظار داریم دولت با تمام قوا ،تمام قد به میدان بیاید و از صادرات حمایت کند.

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های مدیر ستاد ایران اسکپو  را در فایل ویدئویی پیوست برنامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «خبر تاپ»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها