مفاهیم اساسی در برندسازی دیجیتال | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

مفاهیم اساسی در برندسازی دیجیتال

  • دوشنبه 12 خرداد 1399 22:22
  • شناسه 43665
مفاهیم اساسی در برندسازی دیجیتال

یک کارشناس حوزه کسب و کار اینترنتی در گفت و گو با شبکه ایران کالا مفاهیم اساسی در مبحث برندسازی دیجیتال را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا  محمد حسین مهریزدان کارشناس حوزه کسب و کار دیجیتال با حضور در استودیوی برنامه تلویزیونی تحریریه اقتصاد تعریف جامعی از نشان تجاری یا برند ارائه کرد و گفت: نشان تجاری به معنای واژه ای است که تمامی نمادها و نشانه های هویتی آن برند در آن جا میگیرد.

سه نکته اساسی در برندسازی

وی ادامه داد: زمانی که ما یک نشان تجاری را خلق می کنیم باید به سه نکته توجه کنیم.اول هویت بصری آن برند است. هویت بصری یعنی ظاهر و شکل برند یا نشان تجاری. دومین مبحث، هویت میانی برند است و نهایتا سومین مبحث، هویت درونی نشان تجاری است.

مهریزدان افزود: برندسازی همه چیز را درباره ی اینکه شما چه کاری انجام می دهید و چگونه این کار را انجام می دهید را در ماهیتی واحد و به یاد ماندنی خلاصه کرده که مردم آن را به یاد خواهند آورد و به همین دلیل دائماً با شرکت شما در ارتباط خواهند بود.

مفهوم دیجیتال برندینگ  

وی اظهار داشت: گسترش اینترنت و استفاده افراد از آن، می تواند صاحبان برند را از طریق برندینگ دیجیتال کمک نماید؛ زیرا مشتریان از طریق ابزارهای دیجیتالی راحت تر و سریع تر با آن برند آشنا شده و ارتباط برقرار می کنند. البته لازم به ذکر است که مدیریت برندینگ دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر شما وب سایتی برای برند خود دارید، باید در آن پاسخگوی مشتریان خود باشید و به نقد و انتقادات و پرسش های آن ها رسیدگی کنید؛ زیرا بدون توجه به این نکات، داشتن یک وب سایت اثربخشی خود را از دست می دهد.

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های این کارشناس حوزه کسب و کار را در فایل ویدئویی پیوست برنامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «خبر تاپ»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها