مدیر شبکه ایران کالا: برنامه های تبلیغاتی را به شرط کیفیت تا 40 بار به صورت رایگان پخش میکنیم

  • دوشنبه 06 فروردین 1397 00:15
  • شناسه 16270
مدیر شبکه ایران کالا: برنامه های تبلیغاتی را به شرط کیفیت تا 40 بار به صورت رایگان پخش میکنیم

اردشیر زابلی زاده در گفتگو با شبکه یک سیما از رایگان بودن پخش برنامه های تبلیغاتی بنگاه های کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی ایران کالا اردشیر زابلی زاده عصر روز یکشنبه 5 فروردین با حضور در برنامه «ساخت ایران» اهداف راه اندازی شبکه ایران کالا را تشریح کرد.

راهبرد شبکه در عمل به شعار سال؛ رونق بخشی به تولید و کسب و کار و ارتقاء کیفیت محصولات

زابلی زاده در پاسخ به سئوال مرتضی حیدری (مجری برنامه) درباره راهبردهای شبکه ایران کالا با توجه به شعار سال 97 گفت: نامگذاری امسال، به شبکه ایران کالا در عمل به ماموریت هایش کمک زیادی خواهد کرد. همانطور که میدانید، شبکه ایران کالا اواخر سال 95 به دستور ریاست محترم سازمان به طور آزمایشی آغاز به کار کرد و بعد از یکسال در اسفند ماه 96 به صورت رسمی افتتاح شد که طی این مدت، برنامه های زیادی را با محوریت معرفی و تبلیغ کالاهای صنایع کوچک و متوسط تولید کرده ایم. به طور کلی راهبرد شبکه ایران کالا در عمل به شعار سال، رونق بخشی به تولید و کسب و کار و ارتقاء کیفیت محصولات است.

زابلی زاده

ایران کالا رسانه ای برای بنگاه های کوچک و متوسط

مدیر شبکه ایران کالا درباره کمک به بنگاه های کوچک و متوسط از طریق خدمات رسانه ای گفت: در کشور بیش از 82 هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط داریم که از میان کمتر از 40 هزار تا بنگاه در مرحله ای هستند که ممکن است ورشکسته شوند. این بنگاه ها به دلیل گران بودن تبلیغات، رسانه ای برای تبلیغ کالاهایشان ندارند. ما باید این 40 هزار بنگاه تولیدی را که محصولات خوبی تولید میکنند را کمک کنیم تا شناخته شده و مطرح شوند.

 

تغییر فرهنگ و نگرش درباره کالای ایرانی؛ مهمترین وظیفه شبکه ایران کالا

وی ادامه داد: اکثر شبکه های صدا و سیما به ترویج و تبلیغ خرید کالای ایرانی می پردازند ولی لازم بود یک شبکه  تخصصی با رویکرد تبلیغ کالای ایرانی ایجاد شود تا در این باره فرهنگ سازی کند. یکی از وظایف مهم شبکه ایران کالا تغییر فرهنگ و نگرش درباره کالای ایرانی است. ما تولید کننده های کوچک و متوسطی داریم که کیفیت کالای آنها بالاست ولی با نام و نشان خارجی فروخته می شوند. در این زمینه باید با تغییر نگرش مصرف کننده، نشان های ایرانی را تقویت کنیم.

زابلی زاده

پخش یک برنامه تبلیغاتی موفق در 40 نوبت

زابلی زاده افزود: راهبرد ایران کالا در معرفی محصولات با کیفیت صنایع کوچک و متوسط ، پخش رایگان برنامه هایی است که معرفی کننده محصولات همان شرکت هاست منتهی شرکت ها باید در مرحله اول خودشان برنامه تلویزیونی را تولید کنند اما اگر شرکتی توانایی تولید برنامه را ندارد شبکه ایران کالا در تولید به آنها کمک خواهد کرد. ما بابت پخش برنامه نیز هیچ رقمی دریافت نخواهیم کرد. حتی اگر یک برنامه تبلیغاتی 5 تا 10 دقیقه ای بتواند کالای مورد نظرش را با ظرافت و حرفه ای معرفی کند، ما می توانیم آن را تا 40 بار پخش کنیم. شبکه ایران کالا برای کمک به تولید کننده از کسب درآمد از راه تبلیغات صرفنظر می کند تا به رونق دوباره بنگاه ها کمک کند.

 

خرید کالای داخلی؛ تنها راه پیشرفت و خوکفایی

مدیر شبکه ایران کالا تاکید کرد: اگر ما نگران آینده فرزندان خود هستیم باید از تولید داخل حمایت کنیم. اگر کالای ایرانی مشابه کالای خارجی داریم باید برای زنده نگه داشتن کار و سرمایه ایرانی، کالای ایرانی بخریم. پیشرفت ژاپن به خاطر این بود که مردمش در ابتدا کالای ژاپنی ولو اینکه بی کیفیت باشد را خریدند و منجر به زنده ماندن خط تولید شدند. کشورهایی نظیر چین، مالزی و کره  ابتدا کالای خودشان را خریدند تا توانستند بعدها به پیشرفت و کیفیت برسند.

 

روابط عمومی و سایت شبکه؛ راه های ارتباطی صنایع کوچک و متوسط

زابلی زاده با اشاره به ثبت نام 39 هزار بنگاه در سایت شبکه ایران کالا گفت: راه ارتباط صاحبان صنایع کوچک و متوسط از دو طریق امکان پذیر است. اول تماس با واحد هماهنگی و ارتباطات (روابط عمومی) و دوم سایت شبکه ایران کالاست.

زابلی زاده

مدیر شبکه ایران کالا در انتهای برنامه به قالب های متنوع برنامه سازی اشاره کرد و گفت: شبکه ایران کالا در همه قالب ها تولید برنامه دارد و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در برنامه های نمایشی، مستند و پویانمایی رویکرد تبلیغ کالای ایرانی مشاهده شود. در برنامه های چالشی گفتگو محور نیز سعی کرده ایم تا صدای مردم و تولید کنندگان را به گوش مسئولان برسانیم تا از مشکلات و موانع تولید آگاه شوند.

انتهای پیام

 

کلیدواژه‌ها

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر از «خدمات»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

موضوع داغ هفته

  • توصیه‌های ۵ روزه هواشناسی کشاورزی

    توصیه‌های ۵ روزه هواشناسی کشاورزی

    محافظت از بره‌های تازه متولد شده، اجتناب از برافروختن آتش و اطمینان از خاموش بودن آن در جنگل‌ها و منابع طبیعی، جمع‌آوری و معدوم کردن کلیه میوه‌های ریخته شده و خودداری از هرس زودهنگام درختان هلو و شلیل از جمله توصیه‌های هواشناسی است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی کشور برای استان‌های مختلف کشور در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ آذرماه ارایه شده است.

خبر آگهی

  • هاپیر تایر، خدمتی ویژه در کسب و کار آنلاین

    هاپیر تایر، خدمتی ویژه در کسب و کار آنلاین

    هایپرتایر با ایده‌ای خلاقانه برای ارایه خدماتی متفاوت در عرصه فروش آنلاین تایر بوجود آمد؛ ویژگی اصلی این مجموعه ارایه خدماتی متمایز در زمینه نصب تایرهای عرضه شده به صورت سیار است‌.

آخرین خبرها