دلایل گرانی محصولات ضدعفونی کننده از نگاه یک تولیدکننده | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

دلایل گرانی محصولات ضدعفونی کننده از نگاه یک تولیدکننده

  • پنجشنبه 08 اسفند 1398 17:53
  • شناسه 41734
دلایل گرانی محصولات ضدعفونی کننده از نگاه یک تولیدکننده

مدیرعامل شرکت ریحان نقش جهان در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: زمانی که شرکت های پتروشیمی با افزایش تقاضای مردم برای خرید محصولات ضدعفونی کننده مواجه می شوند، محصولات خود را گران می فروشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا  رحیم بحری نجفی با حضور در استودیوی شبکه ایران کالا به سوء استفاده شرکت های پتروشیمی در مواقع بحرانی اشاره کرد و گغت: در مواقع عادی که تقاضایی برای خرید اسپری الکل وجود ندارد، این محصول با قیمت معمولی در بازار به فروش می رسد اما زمانی که افزایش تقاضا به وجود می آید زنجیره ای از عوامل باعث گرانی آن محصول می شوند.

وی ادامه داد: پتروشیمی ها در روزهای عادی، نازل پلاستیکی اسپری الکل را با قیمت 900 تومان به دست تولید کننده مواد ضدعفونی می رسانند اما طی روزها اخیر، همین قطعه کوچک چندین برابر افزایش قیمت پیدا کرده و به قیمت 8 هزار تومان به دست تولید کننده می رسد.

مدیرعامل شرکت ریحان نقش جهان افزود: افزیاش تقاضا در جامعه باعث می شود تا زنجیره ای از عوامل متشکل از تولید کننده مواد اولیه، تولید کننده مواد پتروشیمی و ظروف بهداشتی، توزیع کننده و دلالان در افزایش قیمت محصولات بهداشتی و ضدعفونی تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «دارو و صنایع دارویی»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها