برند «زی» باز هم فینالیست یک جشنواره مطرح بین المللی شد | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

برند «زی» باز هم فینالیست یک جشنواره مطرح بین المللی شد

  • پنجشنبه 03 مهر 1399 21:01
  • شناسه 45833
برند «زی» باز هم فینالیست یک جشنواره مطرح بین المللی شد

در ادامه موفقیت‌های پیاپی برند «زی»، محصول شرکت «زرسیما»، این برند در چهار بخش نامزد جایزه‌ی بین‌المللی خلاقیت گرتی در کشور فرانسه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا به نقل از خبرگزاری تسنیم این دومین موفقیت برند «زی» بعد از دریافت دو گواهی راهیابی به فهرست کوتاه جشنواره‌ی بین‌المللی نیویورک است. برند زی در رقابت تنگاتنگ و فشرده با برندهای بزرگی نظیر کوکاکولا، برگر کینگ، ژیلت، لوکس، سامسونگ، لگو و گوگل، که با بودجه های هنگفت حمایت می شوند، نامزد نهایی گرتی شده است. داورانی از معروف‌ترین و معتبرترین آژانس‌های بین‌المللی در این جشنواره به داوری می‌پردازند.

زی توانسته در قسمت «ارتباطات یکپارچه» و « ارتباطات جایگزین» از 24 جایگاه، فینالیست دو جایگاه شود؛ و در قسمت «سلامت یکپارچه» و «سلامت جایگزین» نیز از 14 جایگاه فینالیست، دو جایگاه دیگر را به خود اختصاص دهد.

در توضیح این جشنواره لازم است اشاره شود که بخش ارتباطات این جشنواره به کمپین‌هایی می‌پردازد که بر پایه‌ی برندینگ طراحی شده‌اند و از داستان‌سرایی و خلاقیت برای انتقال پیامشان به مخاطب بهره‌ می‌برند.

برند «زی»، محصول شرکت «زرسیما»، باز هم فینالیست یک جشنواره مطرح بین المللی شد

در بخش سلامت این جشنواره نیز برندهایی بررسی می‌شوند که نگاه خلاقانه‌ی آن‌ها زندگی مخاطبین را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یا به رشد و سلامت فردی مخاطب کمک می‌کند. در هر دو بخش ارتباطات و سلامت، معیارهای ارزیابی بر قدرت ایده و چالش و راه‌حل نهفته در آن در کنار اثربخشی و قابلیت توسعه‌ی ایده در مدیوم‌های مختلف تمرکز دارد.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «دارو و صنایع دارویی»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها