کدام کسب و کارها در بحران کرونا فعال‌تر شده‌اند؟ | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

کدام کسب و کارها در بحران کرونا فعال‌تر شده‌اند؟

  • پنجشنبه 29 آبان 1399 13:02
  • شناسه 47324
کدام کسب و کارها در بحران کرونا فعال‌تر شده‌اند؟

بسیاری از فعالیت ها در بحران کرونا که این روزها جهان را درگیر کرده است، فعال تر شده اند.

آموزش و پرورش با ۱۵ میلیون دانش آموز شرایط بازار را برای استارت آپ آموزشی خوب می‌داند، به تازگی گفته که بسیاری از استارت آپ‌های حوزه آموزش از ابتدای کرونا تا امروز، رشد بالای ۱۰۰۰ درصد داشتند.

استارت آپ‌‌ها در حوزه  اکران فیلم هم توانستند در این مدت  وضعیت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند.  به عنوان مثال میزان تماشای فیلم از طریق فیلیمو حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است.

استارت آپ‌های فعال در حوزه فروش کالا را نیز از برندگان این روزهای ویروس زده می‌توان دانست.

 تولیدکننده‌های ظروف یکبار مصرف با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی تولید در دوران کرونا جهش مناسبی داشتند، با افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی تولید، تولیدکننده‌های غذای کنسروی طبیعتا افزایش درآمد مناسبی داشتند.

 تولیدکننده‌های مواد شوینده نیز با افزایش ۴۰ تا ۶۵ درصدی تولید از عمده‌ترین کسب‌وکارهایی بودند که در دوره شیوع کرونا بیش‌ترین افزایش فعالیت را تجربه کردند.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «دانش بنیان»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها