مدیر شبکه ایران کالا : حمایت از کالای داخلی هدف شبکه ایران کالاست | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

مدیر شبکه ایران کالا : حمایت از کالای داخلی هدف شبکه ایران کالاست

  • یکشنبه 13 اسفند 1396 08:02
  • شناسه 15508
مدیر شبکه ایران کالا : حمایت از کالای داخلی هدف شبکه ایران کالاست

مدیر شبکه ایران کالا در مراسم افتتاح رسمی این شبکه ، حمایت از محصولات دانش بنیان و ترویج مصرف کالا‌ی داخلی را از مهمترین اهداف این شبکه دانست .

مدیر شبکه ایران کالا در مراسم افتتاح رسمی این شبکه ، حمایت از محصولات دانش بنیان و ترویج مصرف کالا‌ی داخلی را  از مهمترین اهداف این شبکه دانست .

 

Image result for ‫سخنرانی زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا‬‎

به گزارش شبکه ایران کالا  دکتر اردشیر زابلی زاده در آیین گشایش شبکه ایران کالا گفت: حمایت از شرکت ها و محصولات دانش بنیان، ترویج مصرف کالاهای داخلی و حمایت حداکثری از نشان های تجاری ایرانی در چارچوب اقتصاد مقاومتی از جمله مهمترین اهداف این شبکه است.

وی افزود: به دکتر علی عسگری به خاطر تحقق معنویات مقام معظم رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی تبریک می گویم.

زابلی زاده ادامه داد: رئیس رسانه ملی با تمام تنگناهای مالی و اجرایی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در یک اقدام انقلابی شبکه ایران کالا را با هدف حمایت از تولید داخلی ایجاد کرد من نیز به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما که تربیت افسران جنگ نرم را بر عهده دارم مسئولیت این شبکه را بر عهده گرفتم.

وی گفت: تبلیغ برای کالا و خدمات ایران به منظور رونق بازار، ظرفیت سازی و حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات و حمایت از صنایع کوچک و متوسط هدف اصلی شبکه ایران کالاست.

مدیر شبکه ایران کالا ادامه داد: حمایت از شرکت ها و محصولات دانش بنیان، ترویج مصرف کالاهای داخلی، حمایت های حداکثری از نشان های تجاری ایرانی و کمک به اشتغال پایدار در چارچوب اقتصادمقاومتی از دیگر اهداف ماست.

وی گفت: شبکه ایران کالا تلاش می کند حامی کالاهای داخلی و مورد اعتمادترین مرجع اقتصادی باشد الگوسازی برای فعالیت های تولیدی موفق اصلاح بیمه و نگرش در جهت مصرف کالای داخلی ارتقاء فرهنگ کار و تقویت ورحیه امید به آینده از جمله محورهای برنامه سازی در شبکه ایران کالا است.

زابلی زاده گفت: بهره گیری از شبکه های اجتماعی در دامنه شبکه و تبدیل مشاهده کنندگان منفعل به شرکت کنندگان فعال از اولویت های شبکه است.

مدیر شبکه ایران کالا درباره پخش آزمایشی این شبکه گفت: در مدتی که ایران کالا به صورت آزمایشی پخش می شد 50 هزار دقیقه برنامه در قالب های مختلف تولید کردیم حمایت و تبلغ رایگان بیش از دو هزار بنگاه کوچک اقتصادی، پخش چهار هزار دقیقه برنامه زنده و پوشش دو هزار و 300 رویدا اقتصادی از دیگر کارهای ما بود.

پایان خبر/   

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «رویدادها»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها