بینگو ، روی این بار توی کیک

بینگو پلاس با تاکید بر کیفیت و نوآوری به تولید محصول جدید پرداخت و محصولی به نام کیک سوفله را وارد بازار کرد.
بسته بندی متفاوت و روی دار؛ ویژگی محصول جدید بینگو پلاس
کمبود عنصر روی در بدن انسانها از جمله مسائل نگرانکننده در جوامع امروزی به شمار میشود. در این راستا غنیسازی غذاهای اصلی راهی موثر برای بهبود این کمبود در جوامع در معرض خطر است. در کشور ما به منظور کاهش مشکل کمبود روی از طریق غنیسازی موادغذایی تاکنون اقدامات چشمگیری صورت نگرفته است.
به گزارش شبکه ایران کالا به نقل از ایسنا، برند بینگو پلاس از سال ۱۳۹۲ اقدام به تولید طیف گسترده و متنوعی از کیکهای غنی شده با طعمهای مختلف کرد. این برند با شعار "بینگو پلاس، خوشمزه و خاص" ارائه محصولاتی خاص در کیفیت و طعم را در اولویت اول کاری خود قرار داده است.
بینگو پلاس با تاکید بر کیفیت و نوآوری به تولید محصول جدید پرداخت و محصولی به نام کیک سوفله را وارد بازار کرد.
سوفله کیک بینگو پلاس با بستهبندی هدفمند و متفاوت خود، سعی در بالابردن میزان رضایت مشتریان و خلق یک تجربه جدید برای مصرفکنندگان را دارد. کیکهای شکلاتی غنی شده با روی سوفله با حمایت از مشتریان، طعمی کمنظیر را برای آنها به یادگار میگذارد. همچنین کیک براونی سوفله با قرار گرفتن در ظرفی لیوانی و حاوی قاشق، قابلیت استفاده در دمای گرم و سرد را دارد و فقط کافیست آن را به مدت ۱۵ ثانیه در مایکروویو گذاشته و طعم دلنشین دسر گرم را تجربه کرد.
برند بینگو، در سال 1387 با هدف تولید محصولات کیک و کلوچه در سبد تولیدات شرکت دالین مهر قرار گرفت.
كارخانه دالین مهر که برای تولید كیك، کلوچه، کوکی، و بسته بندی قند و شكر طراحی شده است، در دی ماه 1387 به بهره برداری رسید. ماشین آلات این کارخانه با بهره گیری از دانش روز ایتالیا ساخته و نصب شد و توان تولید روزانه 30 تن از انواعCup Cake و Muffin را دارد. طراحی ساختمان ها و ماشین آلات کارخانه دالین مهر با بهره گیری از آخرین استانداردهای HACCP انجام یافته و این كارخانه با كیفیت كارخانجات اروپایی ساخته شده است.
در سال های اخیر این شركت از ابعاد گوناگون ظرفیت تولید، كیفیت و تنوع محصولات، شبكه توزیع سراسری و صادرات گسترش بسیار زیادی پیدا كرده است.
انتهای پیام
نظر شما