کیفیت برتر ویژگی برندهای نوظهور ایرانی در بخش پوشاک | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

کیفیت برتر ویژگی برندهای نوظهور ایرانی در بخش پوشاک

  • سه شنبه 29 مهر 1399 15:37
  • شناسه 46535
کیفیت برتر ویژگی برندهای نوظهور ایرانی در بخش پوشاک

معاون استراتژی و فروش آرتا مد در گفتگو با ایران کالا گفت: این شرکت همواره در زمینه نساجی فعالیت داشته و در طی این سال‌ها آرتا مد تلاش کرده بخش های مختلف خود را گسترش دهد.

خانم سلیمی افزود: تلاش شرکت در جهت حرکت به سمت بهبود بوده است و کارهای چاپ، رنگرزی و عرضه پوشاک در مجموعه انجام می شود. با توجه به امکانات شرکت امکان عرضه پوشاک جین، کتان و تریکو وجود دارد.

معاون استراتژی و فروش آرتا مد از برون سپاری بخشی از کارها خبر داد و گفت: ما به کارگاه هایی که امکان تولید و عرضه کالاهای ما را دارند کمک می‌کنیم و در زمینه استانداردها و سیستماتیک شدن این واحدهای تولیدی با آنها همکاری می کنیم.

وی از اشتغال جوانان متخصص در مجموعه ارتا مد ابراز رضایت کرد و افزود: در بخش دوخت شرکت 300 نفر مشغول به کار هستند و در سایر بخش ها مثل تامین و  عرضه افرادی به صورت ستقیم و غیر مستقیم اشتغال دارند.

معاون استراتژی و فروش آرتامد کیفیت برتر را ویژگی برندهای نوظهور ایرانی خواند و اظهار داشت: از زمانی که پوشاک ایران توانسته است خود را در جایگاه های خوب عرضه کند؛ تمام گروه های صنعت به کیفیت برتر پوشاک از اموزش تا سرویس دهی به مشتری اندیشیده اند.

 وی حضور برندهای خارجی را نقطه عطف تاریخ پوشاک ایران دانست و تصریح کرد: حضور برندها به آشنایی ما با  زنجیره و نحوه چیدمان فروشگاه ها کمک کرده است و ما از تجربیات و علم آنها بهره بردیم و به ایجاد برندهای داخلی پرداختیم.

سلیمی در پایان سخنانش به شماره تماس و راه های ارتباطی با مجموعه آرتا مد اشاره کرد و گفت: آدرس اینترنتی شرکت به نشانیwww.artamode.co   و شماره تماس شرکت 88616012 021  پل های ارتباطی مجموعه آرتا مد هستند. آرتا مد همچنین از مجموعه ها و واحدهای تولیدی که تمایل به همکاری دارند استقبال می کند.

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «صنعت و معدن»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها