نمایندگان و مشتریان؛ شرکای راهبردی بیمه کوثر | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

نمایندگان و مشتریان؛ شرکای راهبردی بیمه کوثر

  • شنبه 21 فروردین 1400 17:40
  • شناسه 62022
نمایندگان و مشتریان؛ شرکای راهبردی بیمه کوثر

مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسائل آنها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا ، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیر عامل شرکت  بیمه کوثر در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.

وی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود، بیمه‌گران مجبور هستند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: معتقدیم حق‌الناس از سودآوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سودآوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «نشانهای تجاری»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها