۴ رسالت مهم صنعت بیمه | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

۴ رسالت مهم صنعت بیمه

  • سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 11:47
  • شناسه 63008
۴ رسالت مهم صنعت بیمه

رسالت مهم صنعت بیمه در گام دوم انقلاب که زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است، از سوی نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا، ابراهیم کاردگر این رسالت را در چهار سرفصل اعلام کرد و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مهم کشور را نخستین سرفصل این رسالت برشمرد و اظهار کرد: «فرصت‌های مادی» و «سرمایه انسانی مستعد و کارآمد» که بنیان اصلی توسعه و منشأ تحولات اخیر در عرصه فناوری‌های مدرن بر پایه نوآوری و خلاقیت است، ظرفیت‌های مهم و بزرگ کشور هستند و لازم است اهداف و سیاست‌های بلندمدت و راهبردی معطوف و متمرکز بر ظرفیت‌سازی حداکثری با هدف توسعه «بازار بزرگ ملی و اقتصاد بزرگ» طراحی و تدوین شود.

مدیرعامل بیمه‌دانا، رشد اخلاق و معنویت را دومین رسالت مهم صنعت بیمه دانست و افزود: علم و پژوهش، سومین رسالت صنعت بیمه است که در فرآیند تکامل مدل‌های رشد، رومر و لوکاس مدل رشد درون‌زا را معرفی کردند که در آن عوامل موثر بر رشد، که مهم‌ترین آنها «تحقیق و توسعه (R&D) و آموزش» است درون‌زا هستند. بنابراین برای تضمین رشد بلندمدت پایدار، دولت‌ها باید از عوامل مذکور که متضمن ایجاد و توسعه فناوری‌های جدید هستند به طور اساسی و مستمر حمایت کنند. اهمیت پژوهش و توسعه در سطوح بالای توسعه بسیار بیشتر خواهد بود. وی درون‌زایی و مردمی کردن اقتصاد کشور را آخرین رسالت بیمه عنوان و تاکید کرد: فرآیند توسعه بدون همیاری و همراهی مردم بی‌ثمر می‌ماند. 

انتهای پیام/

کلیدواژه‌ها

مطالب بیشتر از «نشانهای تجاری»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها