شبکه ایران‌کالا

  • آوانتاژ

    آوانتاژ

    شبکه تلویزیونی ایران کالا در نگرشی نو، تولید و پخش یک برنامه ورزشی با موضوع ورزش را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوعات مهم و اساسی اقتصادی در ورزش ایران و جهان خواهد پرداخت.

  • آوانتاژ

    آوانتاژ

    شبکه تلویزیونی ایران کالا در نگرشی نو، تولید و پخش یک برنامه ورزشی با موضوع ورزش را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوعات مهم و اساسی اقتصادی در ورزش ایران و جهان خواهد پرداخت.

  • ایستگاه

    ایستگاه

    پنج مجري در يك كافه يا پارك با هم قرار مي‌گذارند تا هركدام به جايي سر بزنند و بعد از آن تجربه‌شان را از اين گردش با هم در ميان بگذارند. اين موضوع اصلي مجله تصويری «ايستگاه» است.

  • بارکد

    بارکد

    حضور نمايندگان اصناف و توليدكننده‌ها در برنامه «باركد» و بيان صريح دغدغه‌ها و نيازهايشان مهم‌ترين فرصت براي شنيدن صداي توليدكننده‌ها از تلويزيون است.

  • پایش پلاس

    پایش پلاس

    تا به امروز برنامه‌های متعددی در زمینه کسب و کار از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اما هیچگاه برنامه‌ای جامع به طور جامع و منظم در ساعت‌های طلایی پخشِ شبانه به روی آنتن نرفته بود. با توجه به این خلاء، شبکه ایران‌کالا برآن شد در راستای اهداف و ماموریت‌های محوله، برنامه‌ای جامع در زمینه کسب و کار طراحی و تولید نماید تا از این طریق به بخش عمده‌ای از نیازهای شغلی مخاطبان پاسخ داده شود. بخش اول این برنامه با عنوان پایش پلاس از شبکه ایران کالا به روی آنتن رفت اما با پخش سری دوم، نام برنامه به «وقت کار» تغییر یافت.

  • پول کجاست

    پول کجاست

    برنامه‌ای متفاوت براي كشف استعدادهای افراد، تا به كسب و كار مناسب خود دست پيدا كنند. «پول کجاست» تنها برنامه استعدادیابی و استخدامی تلویزیونی در شبکه ایران کالا است که بصورت واقعی با بررسی و طرح نیاز یک کارآفرین که قصد استخدام نیروی کار را دارد، روش ارائه کارجویان به کارآفرینان مختلف را آموزش می دهد.

  • تریبون کسب و کار

    تریبون کسب و کار

    تریبونی برای شنیدن درد دل کارگران و تولید کنندگان کشور

  • رهنمود

    رهنمود

    رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با موضوعات اقتصادی

  • گفتانه

    گفتانه

    پل ارتباطی مخاطبان و کارآفرینان با شبکه ایران کالا است. گفتانه تلاش دارد در فضایی شاد، پل ارتباطی بین مخاطبان و شبکه ایران کالا بوده و علاوه بر معرفی برنامه های مفید شبکه، راهنمای خوبی برای برقراری ارتباط با شبکه از طر یق فضای مجازی، سایت و سایر پل های ارتباطی باشد.

  • منتخب آثار جشنواره مردمی عمار

    منتخب آثار جشنواره مردمی عمار

    منتخب آثار جشنواره فیلم عمار که به موضوع حمایت از کالای ایرانی و مسائل اجتماعی اختصاص دارد.

  • موسیقی تصویر

    موسیقی تصویر

    موسیقی و تصویر با موضوع کالای ایرانی، تولید ملی و...

  • نقش اول

    نقش اول

    معرفی نقش های اول کسب و کار

  • نگاه دوربین

    نگاه دوربین

    این برنامه در خلال برگزاری نمایشگاههای مختلف پخش شده و در قالب یک نگارخانه، تصاویر و ویدئوهایی از نمایشگاههای درحال برگزاری را در اختیار مخاطب قرار می‏‎دهد.

  • همایشگاه

    همایشگاه

    برنامه ای به وسعت یک همایش

  • وقت کار

    وقت کار

    تا به امروز برنامه‌های متعددی در زمینه کسب و کار از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اما هیچگاه برنامه‌ای به طور جامع و منظم در ساعت‌های طلایی پخشِ شبانه به روی آنتن نرفته بود. با توجه به این خلاء، شبکه ایران‌کالا برآن شد در راستای اهداف و ماموریت‌های محوله، برنامه‌ای جامع در زمینه کسب و کار طراحی و تولید نماید تا از این طریق به بخش عمده‌ای از نیازهای شغلی مخاطبان پاسخ داده شود.