مشاوره در زمینه‌ی راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

وقت کار

مشاوره در زمینه‌ی راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

  • چهارشنبه 01 اسفند 1397 10:42
مشاوره در زمینه‌ی راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دریافت ویدیو

شماره قسمت: 66

در این قسمت ژان بقوسیان به سوالات کسب و کاری بینندگان پاسخ می‌دهد

در این برنامه‌ی وقتِ کار یکی از کارشناسان برجسته‌ی کسب و کار به سوالات شما در زمینه تخصصی‌اش پاسخ داده است. کارشناس این برنامه، ژان بقوسیان (مدرس و مشاور بازاریابی اینترنتی) است و موضوع برنامه به «راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی » اختصاص یافته است. علاوه بر این، در طول برنامه نیز بخشِ اصول راه‌اندازی و توسعه کسب و کار با کارشناسی کیارش عباس‌زاده(بنیانگذار زودفود و مشاور کسب و کار) و همچنین بخشِ مستندِ ( آجیل خشکبار ) پخش شده است.

سایر قسمت‌ها

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

  • تحریریه تولید

    تحریریه اقتصاد

    تحریریه تولید (1189)

    ارتباط با کارشناس بازار بورس، معرفی نشان تجاری توبتو، پوشاک داخلی شرکت نانو مهیار و مرور جدیدترین اخبار اقتصادی و تولیدی تحریریه تولید ساعت 16 دوشنبه 11 اسفند

  • دوازدهم اسفندماه99

    به وقت تحلیل

    دوازدهم اسفندماه99 (66)

    بهترین استراتژی سرمایه گذاری برای مدیریت ریسک پر تفوی با حضور جناب آقای اقبال نیا،رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان آسمان؛مجری و کارشناس،سرکارخانم انوشه

  • آرد طلایی
  • پاکبان
  • شرکت لبنیاتی دوشان آمل

    پیشران

    شرکت لبنیاتی دوشان آمل (5)

    شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل با برندهای تجاری هراز و سبو واقع در شهرک صنعتی آمل، فعالیت خود را از مرداد ماه سال ۱۳۸۶ آغاز نمود. به لطف خداوند و داشتن مدیران و کارکنان با تجربه، و بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در صنعت لبنیات، توانستیم در زمانی کوتاه، تامین سهم قابل توجهی از بازار لبنیات کشور را به خود اختصاص دهیم. هراز در کمتر از ۵ سال، موفق به اشتغال‌زایی برای بیش از ۸۳۰ نفر شده و امروزه تعداد کارکنان مستقیم آن بیش از ۱۸۰۰ نفر است. خلق نوآوری با همت نیروی انسانی خلاق و با تجربه، و همچنین از طریق به‌روزرسانی سیستم‌های سازمانی و تکنولوژی تولید، رسالت دائمی هراز است.

آخرین خبرها