آموزش | منابع انسانی | شبکه تلویزیونی ایران کالا
-
تاثیر افزایش سطح سواد و تحصیلات بر روی اشتغال
دانشگاه پلی است برای آشنا شدن با افراد جدید و افراد هم دغدغه، به نظرتان این جمله درستت است؟
-
اهمیت کار تیمی در موفقیت کسب و کار
کار در یک تیم باعث می شود تا از اشتباهات یکدیگر یاد بگیرید و از از خطاهای آینده جلوگیری کنید، از دیدگاه های مختلف بینش کسب نمایید و از همکاران باتجربه تر مفاهیم جدید را بیاموزید.
-
تجزیه و تحلیل شغل چیست و چه اهمیتی دارد؟
تجزیه و تحلیل شغل، به مجموعه کارهایی گفته میشود که در زمینه جمعآوری و ارزیابی دادههای مختلف راجع به یک شغل مشخص انجام میشود و معمولا مواردی همچون مسئولیتهای آن شغل، وظایف روزانه، مهارتهای سخت و نرم مطلوب برای آن شغل، شایستگیهای مد نظر، تحصیلات مورد نیاز، خروجیهای مورد انتظار و غیره را تعیین میکند.
-
-
10 دلیل بی انگیزگی در کارکنان و راهکارهای آن
در این مقاله علاوه بر علت های بی حوصلگی و بی انگیزگی، به ذکر چند راهکار در جهت انگیزه بخشی نیز اشاره خواهیم کرد.
-
وظایف و اهداف دپارتمان منابع انسانی HR
مدیران منابع انسانی بهطور پیوسته درگیر یکپارچهسازی عملیات و استراتژیهای کسبوکار با وجود محصولات، خدمات، ایدهها و فرهنگهای مختلف هستند. در این مقاله با جزییات وظایف آنها بیشتر آشنا می شویم.
-
4 روش کاربردی برای حفظ کارمندان و افزایش وفاداری آنها به سازمان
باتوجهبه اهمیت فراوان موضوع "حفظ کارمندان" ، ما در این مقاله به چهار روش و سیاستی که بهشدت میتواند به شما کمک کند تا کارمندان خوب خود را حفظ کنید، اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.